BIANCA gästas av bl.a. Hollywoodregissören Lasse Hallström, Snabba cash-stjärnan Evin Ahmad och musiklegendaren Magnus Uggla under premiärhelgen på Kanal 5 och discovery+

12 oktober 2022

Fredag 14 oktober har hela Sveriges nya talkshow BIANCA äntligen premiär på Kanal 5 klockan 22:00 och discovery+. Med två nya avsnitt i veckan, varje fredag och lördag, firar vi in helgen med Bianca Ingrosso med gäster. I premiäravsnittet gör Magnus Uggla och dottern Agnes Uggla sin första tv-intervju ihop någonsin. Dessutom gästar hyllade skådespelaren Evin Ahmad, Mauri Hermundsson, en av Sveriges största Youtube-profiler, och artisten ADAAM bjuder på show och musik. I lördagens avsnitt ser vi bland andra stjärnregissören Lasse Hallström.

BIANCA är en helt ny talkshow på Kanal 5 och discovery+ med omåttligt populära Bianca Ingrosso, som bjuder in en bred mix av gäster hon är lite extra nyfiken på. I premiäravsnittet, som sänds fredag 14 oktober klockan 22:00 på Kanal 5 eller när som helst på discovery+, slår sig skådespelaren Evin Ahmad (Snabba cash) ner hos Bianca. Dessutom gästar Youtube-profilen Mauri ”Mustiga Mauri” Hermundsson och artisten ADAAM sprider stämning i studion med sin superhit Södermalm. Och så får vi se något så exklusivt som Magnus Uggla med dottern Agnes Uggla i en tv-intervju tillsammans för första gången någonsin.

Redan på lördag är det dags för ännu ett rykande färskt avsnitt av hela Sveriges nya talkshow. Direkt från Hollywood: stjärnregissören Lasse Hallström, aktuell med filmen Hilma. Entreprenören Amanda Schulman pratar om ångest och racerstjärnan Marcus Ericsson berättar varför han, som andra svensk någonsin att ta hem Indy 500, valde att fira vinsten med att bada i mjölk.

- Jag är otroligt förväntansfull och pirrig inför premiären av BIANCA och alla fina program vi har framför oss. Jag ser fram emot att bjuda in spännande namn från Sverige och hela världen och ställa frågor som jag tror att både jag och tittarna är lite extra nyfikna på. Det kommer att bli en helt magisk höst tillsammans med alla gäster, publiken i studion och tittarna. Snart är väntan äntligen över!, säger Bianca Ingrosso.

BIANCA är ett storslaget underhållningsprogram och nästa stora talkshow. Här blandas spännande samtal med färgstarka möten, skratt och överraskningar, livepublik och musikakter. Fredrik Skavlans produktionsbolag Monkberry producerar BIANCA för sändning av två avsnitt i veckan, fredagar och lördagar på Kanal 5 klockan 22:00 samt discovery+.

De gästar avsnitt 1 och 2 av BIANCA

Avsnitt 1:
sänds fredag 14 oktober kl 22:00 på Kanal 5 och streamar på discovery+

Agnes Uggla med pappa Magnus Uggla
Mauri Hermundsson
Evin Ahmad

Artist: ADAAM

Avsnitt 2:
sänds lördag 15 oktober kl 22:00 på Kanal 5 och streamar på discovery+

Amanda Schulman
Marcus Ericsson
Lasse Hallström